Dostava i povrat

Uslovi slanja pošiljke

Dostava pošiljke je moguća samo na području Bosne i Hercegovine. 

Artikli koji su odmah dostupni će biti dostavljeni 2-3 radna dana nakon slanja uredne i potpune narudžbe. 

Dostava može trajati duže u slučajevima neradnih dana između slanja narudžbe i dostave. 

Ako naručujete artikl koji je dostupan, zajedno sa artiklom koji trenutno nije dostupan (ili je u dolasku), može doći do kašnjenja dostave ukupne narudžbe. Trudimo se da Vama smanjimo troškove dostave i više artikala pošaljemo jednom pošiljkom. Ukoliko ne želite da Vašu narudžbu obrađujemo na ovaj način, molimo da kontaktirate našu službu za korisnike:

support@bajsik.com.ba

Slanje na drugu adresu

Ukoliko želite, možemo Vam dostaviti artikle na adresu, drugačiju od Vaše stalne. Molimo Vas da to naglasite pri izradi narudžbe, prije uplate sredstava.

Troškovi i način dostave

Dostava artikala vrši se brzom poštom, a troškove dostave snosi Bajsik d.o.o.  Dostava se vrši putem BH Pošte.

Trošak dostave ne odnosi se na NOBO točkiće, a isporuka robe traje od 1 do 3 radna dana od trenutka slanja brze pošte.

Adresa

Ukoliko promijenite mjesto boravka, ljubazno Vas molimo da nas o tome informišete. Svi neophodni lični podaci koje nam pošaljete, će biti čuvani i zaštićeni na najbolji mogući način.

Pravo na povrat

Kupac ima pravo na zamjenu artikla ili na povrat novca u roku od 15 dana od dana prijema pošiljke. Da bi kupac imao pravo na povrat/zamjenu artikla, kupljeni artikal mora biti u potpunosti nekorišten, originalno zapakovan i sa svim pripadajućim etiketama i oznakama. Da bi zamjena ili povrat bili mogući uz artikal je obavezno priložiti validan fiskalni račun, zaprimljen pri prijemu pošiljke.

Ukoliko jedan i/ili više gore navedenih uslova nije ispunjen, zadržavamo pravo odbijanja zahtjeva za zamjenu artikla ili povrat novca.

Troškove vraćanja novca snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal i to na način:

-ukoliko je iznos artikala po prodajnoj cijeni koje kupac zadržava kod sebe veći od 50 KM, kupac plaća 7 KM troškove povrata novca

-ukoliko je iznos artikala po prodajnoj cijeni koje kupac zadržava kod sebe manji od 50 KM, kupac gubi pravo na akciju besplatne poštarine te snosi troškove dvije poštarine u iznosu od 14 KM.

Ukoliko želite povrat novca, zahtjev o raskidu ugovora (uz obrazloženje) trebate poslati na email: support@bajsik.com.ba ili putem pošte na adresu Bajsik d.o.o., Kolodvorska 12, 71000 Sarajevo u gore navedenom roku (15 dana).

Svi zahtjevi zaprimljeni u navedenom roku, će biti uzeti u razmatranje.

Ishod povrata

U slučaju prihvatanja raskida ugovora, bez odlaganja Vam vraćamo sva sredstva koja smo od Vas primili, ne uključujući iznos poštarine,najkasnije 7 dana od dana primitka vraćenih artikala. 

Rok za slanje artikala počinje teći od dana prihvata raskida ugovora i iznosi 3 dana

Povrat novca se vrši istim načinom plaćanja, kao i prvobitna kupovina (ukoliko drugačije nije dogovoreno).

Način podnošenja prigovora potrošača

Obavještavamo Vas o načinu podnošenja prigovora potrošača. U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, prigovor na kvalitetu naših usluga možete dostaviti u pisanom obliku na adresu: Bajsik d.o.o., Kolodvorska 12, 71000 Sarajevo ili putem email adrese na support@bajsik.com.ba.

Reklamacije

Kupac ima pravo na reklamaciju. Reklamacije se šalju pismenim putem ili na e-mail adresu support@bajsik.com.ba s naslovom; REKLAMACIJA, br. narudžbe. Kupac je dužan Prodavaču vratiti proizvod u dogovorenom roku na dogovorenu adresu. Reklamacija se smatra valjanom ukoliko odgovora uvjetima za reklamaciju u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. Prodavatelj je dužan u roku 15 dana od primitka valjane reklamacije Kupcu zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos.